Autó-Katalógus » Alfa Romeo » Alfa Romeo Spider
Alfa Romeo Spider 1.8 TBi
Általános információ | |
---|---|
Modell | Alfa Romeo Spider 1.8 TBi |
Évjárat | 2010 |
Kategória | Nyitott kocsi/sport autó |
Fő jellegzetességek, biztonság és ekonómia | |
Motor mérete | 1742 ccm |
Üzemanyag típus | Benzin, ólommentes 95 |
Vegyes fogyasztás | 8.2 liter/100 km |
Ülőhelyek | 2 |
Hajtómű | Első kerék |
Sebességváltó | Kézi, 6 sebességes |
Légzsákok | 6. Oldalsó légzsákok. |
Motor és sebességváltó | |
Motor elhelyezése | Elöl, keresztirányú |
Lökettérfogat | 1742 ccm |
Motor típusa | Inline, 4 henger |
Max teljesítmény | 200.00 LE (147 kW) 5000 fordulat/perc |
Max forgatónyomaték | 320.00 Nm 1400 fordulat/perc |
Kompresszió | 9.5:1 |
Szelepek belső átmérője x mélysége | 83.0 x 80.5 mm |
Üzemanyag rendszer | Turbó |
Szelepek / henger | 4 |
Üzemanyag kontroll | Dupla felső helyzetű vezérlő bütyök (DOHC) |
Motor kenés | Nedves olajteknő |
Hűtőrendszer | Folyadékhűtés |
Váltó | Kézi, 6 sebességes |
Sebesség és gyorsulás | |
Végsebesség | 235.0 km/h |
0-100 km/h (0-62 m/h) | 8.1 másodperc |
Teljesítmény/súly arány | 0.1278 LE/kg |
Külső és belső | |
Karosszéria típus | Kétajtós autó |
Ajtók száma max | 2 |
Utastér | 4910 liter |
Csomagtartó | 253 liter |
Választható csomagtér | 253 liter |
Légellenállási állandó | 0.3 |
Kormány, fékek és gumiabroncsok | |
Kormánymű | Húzóerő-kontroll Elektronikus menetstabilizátor (ESP). Húzóerő-kontroll Elektronikus menetstabilizátor (ESP). Húzóerő-kontroll Elektronikus menetstabilizátor (ESP). |
Első fékek | Hűtött tárcsafékek |
Hátsó fékek | Hűtött tárcsafékek |
Fékrendszer | Antilocking brake system (ABS). Antilocking brake system (ABS). Antilocking brake system (ABS). |
Méret és súly | |
Súly | 1565 kg |
Max szállítható teher | 1840 kg |
Vontatási teher | 1300 kg |
Teljes hossz | 4400 mm |
Teljes szélesség | 1840 mm |
Teljes magasság | 1320 mm |
Kormánybázis | 2530 mm |
Üzemanyagtartály mérete | 70.0 liter |
Egyéb jellemzők | |
Az új autó becsült ára Euró-ban | 31980 |
CO2 kibocsátás | 205.0 g/km |