Autó-Katalógus » Ford » Ford
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ambiente
Általános információ | |
---|---|
Modell | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ambiente |
Évjárat | 2009 |
Kategória | Station wagons/estate autó |
Fő jellegzetességek, biztonság és ekonómia | |
Motor mérete | 1998 ccm |
Üzemanyag típus | Diesel |
Vegyes fogyasztás | 5.7 liter/100 km |
Ülőhelyek | 5 |
Hajtómű | Első kerék |
Sebességváltó | 6 sebességes automata vagy 6 sebességes kézi |
Légzsákok | 6. Elülső légzsákok. Oldalsó légzsákok. |
Motor és sebességváltó | |
Motor elhelyezése | Elöl, keresztirányú |
Lökettérfogat | 1998 ccm |
Motor típusa | Inline, 4 henger |
Max teljesítmény | 115.00 LE (85 kW) 4000 fordulat/perc |
Max forgatónyomaték | 280.00 Nm 1900 fordulat/perc |
Kompresszió | 18.0:1 |
Szelepek belső átmérője x mélysége | 86.0 x 86.0 mm |
Üzemanyag rendszer | Turbó |
Szelepek / henger | 4 |
Üzemanyag kontroll | Dupla felső helyzetű vezérlő bütyök (DOHC) |
Motor kenés | Nedves olajteknő |
Hűtőrendszer | Folyadékhűtés |
Váltó | 6 sebességes automata vagy 6 sebességes kézi |
Sebesség és gyorsulás | |
Végsebesség | 197.0 km/h |
0-100 km/h (0-62 m/h) | 11.1 másodperc |
Teljesítmény/súly arány | 0.0775 LE/kg |
Külső és belső | |
Karosszéria típus | Háromajtós kiskocsi |
Ajtók száma max | 4 |
Utastér | 4450 liter |
Csomagtartó | 500 liter |
Választható csomagtér | 1370 liter |
Légellenállási állandó | 1.0 |
Kormány, fékek és gumiabroncsok | |
Kormánymű | Húzóerő-kontroll Elektronikus menetstabilizátor (ESP). Húzóerő-kontroll Elektronikus menetstabilizátor (ESP). |
Megfordulási ívhossz | 12 m |
Első fékek | Hűtött tárcsafékek |
Hátsó fékek | Hűtött tárcsafékek |
Fékrendszer | Antilocking brake system (ABS). Antilocking brake system (ABS). |
Méret és súly | |
Súly | 1484 kg |
Max szállítható teher | 2020 kg |
Vontatási teher | 1800 kg |
Teljes hossz | 4740 mm |
Teljes szélesség | 1820 mm |
Teljes magasság | 1420 mm |
Kormánybázis | 2760 mm |
Üzemanyagtartály mérete | 59.0 liter |
Egyéb jellemzők | |
Az új autó becsült ára Euró-ban | 23205 |
CO2 kibocsátás | 218.0 g/km |