Autó-Katalógus » Volvo » Volvo V50
Volvo V50 2.5 T5 Geartronic
Általános információ | |
---|---|
Modell | Volvo V50 2.5 T5 Geartronic |
Évjárat | 2007 |
Kategória | Station wagons/estate autó |
Fő jellegzetességek, biztonság és ekonómia | |
Motor mérete | 2521 ccm |
Üzemanyag típus | Benzin |
Városi fogyasztás | 10.8 liter/100 km |
Vegyes fogyasztás | 12.6 liter/100 km |
Ülőhelyek | 5 |
Hajtómű | Összkerék-meghajtás |
Sebességváltó | Automata, 5 sebességes |
Légzsákok | 6. 0 |
Motor és sebességváltó | |
Motor elhelyezése | Elöl, keresztirányú |
Lökettérfogat | 2521 ccm |
Motor típusa | Inline, 5 henger |
Max teljesítmény | 220.00 LE (162 kW) 5000 fordulat/perc |
Max forgatónyomaték | 320.00 Nm 1500 fordulat/perc |
Kompresszió | 9.0:1 |
Szelepek belső átmérője x mélysége | 83.0 x 93.2 mm |
Üzemanyag rendszer | Elektronikus üzemanyag befecskendezés (EFI) |
Szelepek / henger | 4 |
Üzemanyag kontroll | Dupla felső helyzetű vezérlő bütyök (DOHC) |
Motor kenés | Nedves olajteknő |
Váltó | Automata, 5 sebességes |
Sebesség és gyorsulás | |
Végsebesség | 230.0 km/h |
0-100 km/h (0-62 m/h) | 7.6 másodperc |
Teljesítmény/súly arány | 0.1479 LE/kg |
Külső és belső | |
Ajtók száma max | 4 |
Első lábtér | 1060 mm |
Utastér | 2775 liter |
Csomagtartó | 362 liter |
Választható csomagtér | 717 liter |
Légellenállási állandó | 0.4 |
Klíma kontroll | Klíma kontroll |
Kormány, fékek és gumiabroncsok | |
Kormánymű | Szervókormány (A motor energiája segítségével történő kormányzás) |
Megfordulási ívhossz | 12 m |
Első fékek | Tárcsafékek |
Hátsó fékek | Tárcsafékek |
Fékrendszer | Blokkolásgátló (ABS), Elektronikus fékerő elosztás, Automatikus stabilitás-kontroll |
Első kerékfelfüggesztés | Független kerékfelfüggesztés |
Méret és súly | |
Súly | 1487 kg |
Vontatási teher | 750 kg |
Teljes hossz | 4520 mm |
Teljes szélesség | 1460 mm |
Teljes magasság | 1780 mm |
Alváz magassága | 140 mm |
Kormánybázis | 2650 mm |
Üzemanyagtartály mérete | 62.0 liter |
Egyéb jellemzők | |
Származási ország | Svédország |
Szerviz intervallum | 20 000 km |