Autó-Katalógus » Volkswagen » Volkswagen Passat
Volkswagen Passat 2.0T FSi Sportline Tiptronic
Általános információ | |
---|---|
Modell | Volkswagen Passat 2.0T FSi Sportline Tiptronic |
Évjárat | 2007 |
Kategória | Közepes méretű családi autó |
Fő jellegzetességek, biztonság és ekonómia | |
Motor mérete | 1984 ccm |
Üzemanyag típus | Benzin |
Városi fogyasztás | 10.2 liter/100 km |
Vegyes fogyasztás | 8.1 liter/100 km |
Városon kívüli fogyasztás | 7.4 liter/100 km |
Ülőhelyek | 5 |
Hajtómű | Első kerék |
Sebességváltó | Automata, 6 sebességes |
Légzsákok | 6. 0 |
Motor és sebességváltó | |
Motor elhelyezése | Elöl, keresztirányú |
Lökettérfogat | 1984 ccm |
Motor típusa | Inline, 4 henger |
Max teljesítmény | 200.00 LE (147 kW) 5100 fordulat/perc |
Max forgatónyomaték | 280.00 Nm 1800 fordulat/perc |
Kompresszió | 10.3:1 |
Szelepek belső átmérője x mélysége | 82.5 x 92.8 mm |
Üzemanyag rendszer | Turbó |
Szelepek / henger | 4 |
Üzemanyag kontroll | Dupla felső helyzetű vezérlő bütyök (DOHC) |
Motor kenés | Nedves olajteknő |
Váltó | Automata, 6 sebességes |
Sebesség és gyorsulás | |
Végsebesség | 235.0 km/h |
0-100 km/h (0-62 m/h) | 7.7 másodperc |
Teljesítmény/súly arány | 0.1367 LE/kg |
Külső és belső | |
Ajtók száma max | 4 |
Első lábtér | 1060 mm |
Utastér | 4180 liter |
Csomagtartó | 565 liter |
Választható csomagtér | 565 liter |
Légellenállási állandó | 0.3 |
Kormány, fékek és gumiabroncsok | |
Kormánymű | Szervókormány (A motor energiája segítségével történő kormányzás) |
Megfordulási ívhossz | 12 m |
Fékrendszer | Blokkolásgátló (ABS), Elektronikus fékerő elosztás, Automatikus stabilitás-kontroll |
Első kerékfelfüggesztés | Független kerékfelfüggesztés |
Hátsó kerékfelfüggesztés | Multilink |
Méret és súly | |
Súly | 1463 kg |
Max szállítható teher | 2070 kg |
Vontatási teher | 1000 kg |
Teljes hossz | 4770 mm |
Teljes szélesség | 1830 mm |
Teljes magasság | 1480 mm |
Alváz magassága | 140 mm |
Kormánybázis | 2720 mm |
Üzemanyagtartály mérete | 70.0 liter |
Egyéb jellemzők | |
CO2 kibocsátás | 160.9 g/km |